50Webs Forum
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
December 05, 2020, 12:21:51 PM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
88106 Posts in 20880 Topics by 26023 Members
Latest Member: brainc13
* Home Help Search Login Register
+  50Webs Forum
|-+  50Webs Services
| |-+  Support questions (Paid plans).
| | |-+  HOE EEN BACK-UP MAKEN VAN UW FACEBOOK-ACCOUNTGEGEVENS NAAR DE COMPUTER?
« previous next »
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: HOE EEN BACK-UP MAKEN VAN UW FACEBOOK-ACCOUNTGEGEVENS NAAR DE COMPUTER?  (Read 70 times)
whitneyvoskuil
Noobie
*

View Profile WWW
« on: November 19, 2020, 04:13:58 PM »

Facebook is het favoriete sociale mediaplatform van miljarden mensen over de hele wereld. Maar wat gebeurt er als uw gegevens op het punt staan ​​verloren te gaan en u niet wat u eraan kunt doen? Dit gebeurt wanneer u Facebook niet op uw apparaat kunt gebruiken en er belangrijke gegevens op zijn opgeslagen. Op zulke momenten wilt u een back-up van de gegevens maken, omdat u niet weet wanneer u deze weer kunt zien. Het is dus goed om een ​​reservekopie van al uw Facebook-berichten en foto's op uw apparaat te hebben.

Hallo,mijn naam is Whitney Vioskuil. Ik woon in Brussel,BelgiŽ en heb mijn studie gevolgd aan de University of Technology BelgiŽ. Ik ben technisch ingenieur bij de facebook contact Belgium.
Pages: [1] Go Up Print 
« previous next »
Jump to: